Реклама по поштовим скринькам міста Києва
Реклама по поштовим скринькам, це простий та зручний формат який вже богато років використовується в Україні. Влучне повідомлення буде ше довго нагадувати про себе на загальному столі.
Звісно реклама у поштових скриньках Києва спрацює краще, якщо на ній буде якась акція, або спеціальна пропозиція.
Середь багатьох форматів – цей не тільки найдоступніший, але прі правільному використанні може буду дуже ефективним.
Замовляй рекламу у повтові скринькі Київа та отримую гарну ппромозицію що до друку лістовок або флаєрів.
Хто ми?
Протягом 13 років наша компанія успішно працює в сфері реклами, накопичивши значний досвід і налагодивши взаємовигідне співробітництво з більшістю українських операторів. Аналізуючи власний досвід в різних рекламних напрямках – телебачення, преса, зовнішня реклама, радіо – ми прийшли до висновку, що індор-реклама є найбільш простою для розуміння і вона дійсно працює. Зокрема, це стосується реклами на екранах в ліфтах столиці. На це є ряд об’єктивних причин:
- ліфт є закритим простором, в якому неможливо не помітити рекламу;
- інформація на екрані буде на момент її трансляції єдиною в невеликій кабіні ліфта, так званий рекламний шум відсутній;
- відмінний геотаргетинг – можна вибирати будинки, розташовані поруч з точкою продажів, точно потрапляючи в цільову аудиторію;
- щоб реклама працювала – її потрібно побачити кілька разів. Всього за місяць мешканець багатоповерхівки побачить її близько 100 разів, користуючись ліфтом по дорозі на роботу, з роботи, в магазин, спортзал або вигулювати собаку. Аналогічна кількість рекламних контактів з людиною за допомогою телебачення, радіо або інших носіїв або неможлива, або обійдеться набагато дорожче;
- значна тривалість контакту. Якщо, наприклад, в зовнішній рекламі на дорозі автомобіліст контактує з площиною кілька секунд (до того ж, він зайнятий керуванням транспортним засобом), то поїздка в ліфті триває набагато довше. А значить, на екран можна помістити значно більше корисної інформації.