Розміщення реклами в ліфтах Києва
Ми надаємо можливість розміщення вашої реклами в ліфтах Києва. Практично кожен житель третього і вище поверху багатоповерхівки двічі в день користується ліфтом. Серед них чимало тих, хто не слухає радіо чи не дивиться телевізор, а значить оголошення в ліфті – це одна з небагатьох можливостей інформаційного контакту з ними. Застосовуючи широкий творчий підхід і якісну поліграфію при розміщенні реклами в київських ліфтах, можна реалізувати ефективну дію на цільову аудіторію.
Задача грамотної реклами – надати потенційному покупцеві саме ту інформацію, яка йому може знадобитися. У ліфті максимально ефективною буде розміщення реклами акційних пропозицій від магазинів, розташованих поблизу будинку, товарів з доставкою, побутових ремонтних робіт і безлічі інших товарів або послуг. До того ж, при грамотно проведеної рекламної кампанії можна отримати не просто клієнтів – а постійних клієнтів, адже більшість пасажирів ліфта постійно проживають в цьому будинку.
Хто ми?
Наша компанія вже більше 11 років успішно працює в рекламному бізнесі, і за цей час ми отримали великий досвід в різних напрямках: преса, телебачення, радіо, зовнішня реклама.
З 2011 року ми почали свій успішний шлях в індор рекламі в Києві і по всій Україні . За ці роки нам вдалося укласти ряд важливих і великих контрактів, налагодивши постійне взаємовигідне співробітництво з більшістю операторів Украіни.
Індор-реклама, зокрема реклама в ліфтах Києва, є найпростішою до розуміння і найефективнішою з усіх видів медіа. По суті, реклама в київських ліфтах не просто розповідає про вас – вона стає гідним інструментом ефективного продажу. На це є ряд причин:
- закритий простір – в ліфті неможливо не побачити рекламу;
- низький рекламний шум – оголошення в ліфті фактично не має конкурентів. «Найкраще запам’ятовується остання фраза» – говорив Штірліц;
- можливість якісного геотаргетинга – будинки знаходяться поруч з точками продажу;
- всім відомо що, щоб реклама працювала, людина повинна побачити її певну критичну кількість разів. У ліфтах рекламу бачать в місяць більше 100 разів (на роботу, з роботи, в магазин, на пробіжку і т.д.). Для прикладу: в рекламі на радіо вважається, що слухач повинен почути її більше п’яти разів. Але на це потрібні чималі бюджети;
- тривалість рекламного контакту в ліфті – не менше 15 секунд, і чим вище людина живе – тим часу більше. Помноживши цю цифру на кількість щомісячних показів, отримуємо відмінний показник уваги до реклами;
- текст більш продає, ніж в інших видах зовнішньої реклами. Кількість контактів в ліфті і тривалість кожного контакту дозволяють вміщати велику кількість тексту. А значить – більше розповісти про рекламований товар / послугу і їх переваги. Наприклад, в зовнішній рекламі, де контакт автомобіліста з площиною триває не більше 2 секунд, оптимальним вважається кількість слів у тексті всього 7.