Реклама в ліфтах в Кривому Розі
Пропонуємо послуги по розміщенню реклами в ліфтах житлових будинків Кривого Рогу. Цей вид реклами – один з найбільш ефективних, адже кожен житель багатоповерхівки користується ліфтом щодня. І навіть ті, хто не дивиться телевізор, не слухає радіо і не їздить на автомобілі. Отримати регулярний інформаційний контакт з такою аудиторією можна не багатьма способами, і ліфт є одним з таких винятків.
Рекламна кампанія в ліфтах Кривого Рогу, при належному творчому підході, грамотно підібраними пропозиціями і якісної поліграфії не просто приверне клієнтів, а забезпечить стабільно зростаючі продажі та постійних покупців. Адже аудиторія, яка контактує з рекламною продукцією в ліфті, в основному постійно проживає в будинку. Ліфти Кривого Рогу відмінно підходять для реклами розташованих поруч з будинком магазинів, побутових послуг, ремонтних організацій, безлічі супутніх послуг і товарів з доставкою.
Щоб дізнатися вартість, формати і варіанти розміщення реклами в ліфтах в Кривому Розі ви можете зателефонувати нам по телефону або замовити дзвінок.
Хто ми?
Вже понад 11 років ми в рекламному бізнесі, і за ці роки нами накопичений значний досвід в різних напрямках: телебачення, преса, радіо, зовнішня реклама. У 2011 році ми почали працювати в напрямку індор-реклами, яка є найбільш ефективним носієм для вирішення певних завдань в умовах обмеженого рекламного бюджету. 7 років успішної роботи в індор-рекламі, взаємовигідне співробітництво з більшістю операторів Кривого Рогу та інших великих міст України дозволяють нам ефективно вирішувати поставлені завдання.
Реклама в ліфтах з усіх видів медіа вважається найпростішою для розуміння, і тому найефективнішою. І ось чому:
- в умовах закритого простору пасажир ліфта просто не може не бачити рекламу;
- у цього повідомлення немає конкурентів – низький рекламний шум дозволяє отримати якісний інформаційний контакт;
- оптимальний геотаргентінг, якщо точка продажу поруч з будинком;
- рекламу в ліфті житель Кривого Рогу бачить близько 100 разів за місяць;
- тривалість контакту – від 15 секунд, що в комплексі з кількістю контактів дає дуже хороший показник, що дозволяє розміщувати в рекламі значну кількість тексту, який продає.