Реклама в ліфтах у Львові

Наша компанія пропонує послуги розміщення реклами в ліфтах житлових багатоповерхівок Львова. Такий вид реклами заслужено вважається одним з найбільш ефективних: жителі міських будинків щодня користуються ліфтом. Серед них і ті, хто не дивиться телевізор і не користується автомобілем, а значить не може бачити здебільшого зовнішню рекламу. Таким чином, реклама в ліфтах Львова – одна з небагатьох реальних можливостей регулярного інформаційного контакту з ними.

Грамотно побудована рекламна кампанія з творчим підходом, високою якістю поліграфії і продуманими пропозиціями приверне не просто клієнтів – постійних покупців. Адже велика частина контактуючої з рекламою аудиторії буде саме з тих, хто постійно проживає в будинку. У ліфтах Львова можна ефективно просувати товари і послуги розташованих поблизу будинку організацій: побутові послуги, акційні пропозиції магазинів, ремонтні роботи, а також багато супутніх товарів і послуг.

Щоб дізнатися вартість, формати і варіанти розміщення реклами в ліфтах у Львові ви можете зателефонувати нам по телефону або замовити дзвінок.

 

Хто ми?

Наша компанія вже більше 11 років в рекламному бізнесі, і за цей час ми отримали великий досвід в різних напрямках: преса, телебачення, радіо, зовнішня реклама. У 2011 році ми прийшли до висновку, що індор-реклама є найбільш ефективним носієм в рамках певних завдань і обмеженого бюджету. За 7 років роботи в індор-рекламі ми налагодили співпрацю з більшістю операторів Львова та інших великих міст України.

Проста, але ефективна реклама в ліфтах займає особливе місце в індор-рекламі. Є ряд причин, чому в умілих руках така реклама стає серйозним інструментом зростання продажів:

  • ліфт – закритий простір, перебуваючи в якому 15-30 секунд важко не помітити рекламу;
  • це те, що мешканець львівської багатоповерхівки бачить день у день кілька разів: по дорозі на роботу, з роботи, в спортзал, магазин або на прогулянку. І у цього рекламного продукту немає конкурентів;
  • точний геотаргетинг – якщо рекламувати точки продажів поруч з будинком, кращого не буває;
  • кількість рекламних контактів – за місяць мешканець багатоповерхівки користується ліфтом багато десятків разів;
  • враховуючи кількість контактів і їх тривалість – в рекламі можна помістити більше інформації, ніж, наприклад, на дорозі, де контакт автомобіліста з площиною триває всього близько 2 секунд.