Реклама на екранах в ліфтах Києва
Пропонуємо вам ефективне рішення з просування товарів та послуг – розміщення реклами на екранах в ліфтах Києва, а саме ЖК Рівер Стоун, ЖК Новопечерські Липки, ЖК Бульвар Фонтанів, ЖК Річмонд, ЖК Французький квартал та інші. Варто відзначити, що екранами оснащуються ліфти в багатоповерхівках еліт-класу, а значить – така реклама забезпечить контакт з платоспроможними потенційними покупцями. Отримати таку аудиторію в якості постійних клієнтів – значить, забезпечити своєму бізнесу відмінне майбутнє! Але зробити це досить непросто, оскільки такі люди зазвичай не мають часу на перегляд телебачення і не звертають уваги на зовнішню рекламу. Але в ліфті складно не помітити рекламу, а середньостатистичний житель багатоповерхівки користується ним два і більше разів кожного дня.
На екранах ліфтів в Києві максимально ефективною стане продумана рекламна кампанія розташованих неподалік від будинку магазинів, спортзалів, салонів краси, товарів з доставкою, медичних, юридичних та багатьох інших послуг. Ми допоможемо створити продуману рекламну кампанію, щоб забезпечити максимальну ефективність контакту з потенційним клієнтом за допомогою екранів в київських ліфтах.
Хто ми?
Протягом 11 років наша компанія успішно працює в сфері реклами, накопичивши значний досвід і налагодивши взаємовигідне співробітництво з більшістю українських операторів. Аналізуючи власний досвід в різних рекламних напрямках – телебачення, преса, зовнішня реклама, радіо – ми прийшли до висновку, що індор-реклама є найбільш простою для розуміння і вона дійсно працює. Зокрема, це стосується реклами на екранах в ліфтах столиці. На це є ряд об’єктивних причин:
- ліфт є закритим простором, в якому неможливо не помітити рекламу;
- інформація на екрані буде на момент її трансляції єдиною в невеликій кабіні ліфта, так званий рекламний шум відсутній;
- відмінний геотаргетинг – можна вибирати будинки, розташовані поруч з точкою продажів, точно потрапляючи в цільову аудиторію;
- щоб реклама працювала – її потрібно побачити кілька разів. Всього за місяць мешканець багатоповерхівки побачить її близько 100 разів, користуючись ліфтом по дорозі на роботу, з роботи, в магазин, спортзал або вигулювати собаку. Аналогічна кількість рекламних контактів з людиною за допомогою телебачення, радіо або інших носіїв або неможлива, або обійдеться набагато дорожче;
- значна тривалість контакту. Якщо, наприклад, в зовнішній рекламі на дорозі автомобіліст контактує з площиною кілька секунд (до того ж, він зайнятий керуванням транспортним засобом), то поїздка в ліфті триває набагато довше. А значить, на екран можна помістити значно більше корисної інформації.