
Реклама на екранах в Дніпрі
Наша компанія пропонує розміщення реклами на екранах житлових будинків Дніпра. Це сучасний, яскравий та найбільш ефективний: адже жителі багатоповерхівок в середньому тричі на день переміщаються в ліфті. Навіть ті, хто не дивиться телевізор і не їздить на автомобілі – а значить, не бачить здебільшого зовнішніх рекламних продуктів. Рекламана екранах Дніпра – це одна з небагатьох можливостей отримати регулярний інформаційний контакт з ними, та отримати нових клієнтів .
Грамотна рекламна кампанія з творчим підходом, за рахунок яскравого відеоролику дає можливість запамятатися своєму покупцю, та доступно продемонструвати переваги товару чі послуги. Велика частина аудиторії буде з тих, хто живе в цьому будинку. Виходячи з цього, на екранах Дніпра можна ефективно рекламувати товари і послуги організацій, розташованих поблизу будинку: акційні пропозиції магазинів, побутові послуги, ремонтні роботи, супутні товари та послуги. Та великі бренди, як довісок до ТВ активностей.
Щоб дізнатися вартість, формати і варіанти розміщення реклами на екранаху Дніпрі ви можете зателефонувати нам по телефону або замовити дзвінок.
Хто ми?
У рекламному бізнесі наша компанія вже більше 13 років, і за ці роки ми отримали значний досвід в різних напрямках: радіо, преса, телебачення, зовнішня реклама. У 2011 році ми прийшли до висновку, що найбільш ефективним носієм реклами в рамках певних завдань і обмеженого бюджету є індор-реклама. І почали свій шлях в цьому напрямку. За 7 років в індор-рекламі ми налагодили взаємовигідну співпрацю практично з усіма операторами Дніпра та інших великих міст України.
Особливе місце в індор-рекламі займає проста, але дуже ефективна реклама в ліфті. Є цілий ряд причин, чому така реклама в умілих руках стає гідним інструментом зростання продажів:
- ліфт – закритий простір, де людина не може не побачити рекламу;
- реклама в ліфті – це те, що мешканець будинку в Дніпрі бачить по дорозі на роботу, з роботи, в магазин, на пробіжку або в спортзал. І у цього оголошення, по суті, немає конкурентів;
- відмінний геотаргетинг – якщо мова йде про точки продажів поряд з будинком, кращого не буває;
- кількість контактів – за місяць середньостатистичний мешканець багатоповерхівки користується ліфтом понад 100 разів;
- з огляду на велику кількість контактів і їх тривалість – в оголошенні можна помістити більше інформації, ніж, наприклад, в зовнішній рекламі на дорозі, де контакт автомобіліста з площиною триває всього близько 2 секунд.
