Історія про нас – це історія про клієнта!
У рекламному бізнесі ми більше 11 років. За цей час ми отримали величезний досвід в різних напрямках і зрозуміли, що головне – це давати клієнту максимальну користь від співпраці.
До 2011 року ми встигли попрацювати з радіо, тв, пресою і зовнішньою рекламою. З 2011 року ми почали свій шлях в індор рекламі, зрозумівши, що саме цей вид є найефективнішим носієм в рамках обмеженого бюджету і певних завдань. За цей час нам вдалося підписати ряд важливих і великих контрактів, ми налагодили взаємовигідну співпрацю з більшістю операторів і в більшості великих міст України.
З усіх видів медіа індаур-реклама, зокрема реклама в ліфтах, є найпростішою до розуміння і самої “працюючою”. По суті реклама в ліфтах не просто розповідає про вас, вона гідний інструмент для зростання продажів. На це є декілька причин:
- закритий простір – людина не має можливості вибору не бачити цю рекламу;
- низький рекламний шум – реклама в ліфті це те, що бачить мешканець будинку з ранку і повертаючись додому, у цього повідомленні немає конкурентів. “Найкраще запам’ятовується остання фраза” як говорив Штірліц;
- можливість геотаргетинга – будинки поруч з точками продажу;
- кількість контактів – всім відомо, що, щоб реклама працювала, її треба побачити певну критичну кількість разів;
- рекламу в ліфтах бачать в місяць більше 100 разів (на роботу, з роботи, в магазин, вигуляти собаку, на пробіжку і т.д.);
- наприклад, для радіо критична кількість разів вважається більше 5, але щоб набрати цей показник для кожного радіослухача потрібні великі гроші;
- тривалість контакту – від 15 до 60 секунд поки людина їде в ліфті. Помноживши на кількість показів, отримуємо дуже хороший показник уваги до вашої реклами;
- рекламний текст – кількість контактів і тривалість контакту дають можливість вміщати велику кількість тексту і відповідно більше розповісти про вас і ваші переваги. Наприклад, для зовнішньої реклами, де контакт автомобіліста з площиною близько 2 секунд, оптимальна кількість слів у тексті – 7.