Реклама в ліфтах елітних новобудов Києва

Ми пропонуємо вам рекламу в новобудовах – елітних будинках Києва. Така реклама націлена на аудиторію забезпечених людей, що має на увазі хороші можливості для просування товарів і послуг преміум-сегмента. До того ж, елітні новобудови – це досить тривала стадія ремонту, дизайну інтер’єрів, покупок багатьох категорій супутніх товарів. І всі вони знайдуть своїх цілком платоспроможних покупців в ліфтах елітних київських будинків.

Чому саме в ліфті? Та тому, що ті самі 15-30 секунд підйому на свій поверх – це час для зайнятої людини обдумати можливу нову покупку для облаштування свого житла або замовлення потрібної йому послуги. Вчасно розміщена елітна, якісна і креативна реклама в кабіні ліфта – це точне попадання в цільову аудиторію. І ми знаємо, як це зробити.

 

Хто ми?

Наша компанія Вже понад 12 років працює в рекламному бізнесі, і за цей час ми накопичили великий досвід в різних напрямках: преса, телебачення, радіо, зовнішня реклама. З 2011 року ми відкрили новий напрямок індор реклами по всій території України і за цей час налагодили взаємовигідну співпрацю з більшістю операторів країни.

З усіх видів медіа індор-реклама, зокрема реклама в ліфтах елітних будинків Києва, є найбільш «працюючою» і простою до розуміння. По суті реклама в кабінах ліфтів преміальних новобудов не просто розповідає про товар або послугу – вона стає гідним інструментом продажів. І на те є причини:

  • закритий простір ліфта – навіть найзайнятіша людина, що не читає рекламних буклетів і не дивиться телевізор – не зможе не побачити цю рекламу;
  • низький рекламний шум – у цих слів немає конкурентів;
  • точний геотаргетинг – можна рекламувати точки продажів поблизу будинку;
  • значна кількість контактів – всім відомо, що для того, щоб реклама працювала, її треба побачити не менше певної критичної кількості раз. Рекламу в ліфтах бачать в середньому понад 100 разів на місяць – по дорозі на роботу, з роботи, в магазин, спортзал і так далі;
  • тривалість рекламного контакту – від 15 до 60 секунд, в залежності від поверху проживання. Помноживши цей час на кількість показів на місяць, можна отримати дуже хороший показник уваги до реклами;
  • великий обсяг тексту, який продає – кількість контактів і тривалість перегляду реклами в елітному будинку дають можливість розміщувати велику кількість тексту і давати більше інформації про вас та ваші переваги. Для прикладу: в зовнішній рекламі, де контакт автомобіліста з рекламною площиною становить близько 2 секунд, оптимальна кількість слів у тексті – всього 7.