Реклама в ліфтах в Одесі

Пропонуємо послуги по розміщенню реклами в ліфтах житлових будинків Одеси. Цей вид реклами – один з найбільш ефективних, адже кожен житель багатоповерхівки користується ліфтом щодня. І навіть ті, хто не дивиться телевізор, не слухає радіо і не їздить на автомобілі. Отримати регулярний інформаційний контакт з такою аудиторією можливий не багатьма способами, і ліфт є одним з таких винятків.

Рекламна кампанія в ліфтах Одеси, при належному творчому підході, грамотно підібраними пропозиціями і якісній поліграфії не просто приверне клієнтів, а забезпечить стабільно зростаючі продажі та постійних покупців. Адже аудиторія, яка контактує з рекламною продукцією в ліфті, в основному постійно проживає в будинку. Ліфти Одеси відмінно підходять для реклами розташованих поруч з будинком магазинів, побутових послуг, ремонтних організацій, безлічі супутніх послуг і товарів з доставкою.

Щоб дізнатися вартість, формати і варіанти розміщення реклами в ліфтах в Одесі ви можете зателефонувати нам самі або замовити дзвінок.

 

Хто ми?

Вже понад 11 років ми в рекламному бізнесі, і за ці роки нами накопичений значний досвід в різних напрямках: телебачення, преса, радіо, зовнішня реклама. У 2011 році ми почали працювати в напрямку індор-реклами, яка є найбільш ефективним носієм для вирішення певних завдань в умовах обмеженого рекламного бюджету. 7 років успішної роботи в індор-рекламі, взаємовигідне співробітництво з більшістю операторів Одеси та інших великих міст України дозволяють нам ефективно вирішувати поставлені завдання.

Реклама в ліфтах з усіх видів медіа вважається найпростішою для розуміння, і тому найефективнішою. І ось чому:

  • в умовах закритого простору пасажир ліфта просто не може не бачити рекламу;
  • у цього повідомлення немає конкурентів – низький рекламний шум дозволяє отримати якісний інформаційний контакт;
  • оптимальний геотаргентінг, якщо точка продажу поруч з будинком;
  • рекламу в ліфті житель Одеси бачить близько 100 разів за місяць;
  • тривалість контакту – від 15 секунд, що в комплексі з кількістю контактів дає дуже хороший показник, що дозволяє розміщувати в рекламі значну кількість рекламного тексту.